2016. július 17., vasárnap

Adventure Time - Élménybeszámoló -round 2-

Üdv kedves Olvasó!

Ahogy azt korábban említettem még mindig Budapesten tartózkodom, így előző héten ellátogattam a BarCraft esport bárba. Örülök, hogy odataláltam, mert meglepetésemre én legelőször a BarCraft 2-t néztem ki magamnak... Végül nem oda mentem, ám nem bántam meg. A hely hangulatos, jól megközelíthető és kellően interaktív. Az esport rajongóinak csak ajánlani tudom, mert azon felül, hogy kedvenc karakterükről elnevezett koktélokat szürcsölgethetnek, lehetősé van az emeleten egy kis kockulásra is.

Mancodus háttérben csini cosplayes lányok képeivel
De ne szaladjunk ennyire messzire! :) Bár nem túl profi, de lelkes - az most nem számít, hogy már jóideje idő hiányában nem játszottam - LoL-osként én egyből a Miss Fortune nevezetű koktélt kóstoltam meg, míg fogyasztottunk egy Iron Man italt, illetve sört is ( nem, nem mindet én vedeltem be :P ) Az italok finomak és mutatósak és nem véletlenül kapták a nevüket sem. Az MF koktélom hűen visszaadta a karakter két fegyverét, mellyel az ellenfél csapatában lévő ADC-t üldözi oly nagy szeretettel. Mivel nem egyszerű boroskóláról beszélünk, ezek koktélok, így árban is ezzel a kategóriával számoljunk.

Miss Fortune és Iron Man koktélok
Lehetőség van kiülni, ami személyem szerint elég fontos szempont. Ám a kiülés nem adja meg a benti hangulatot. Vagy kint cigizve kissé hangulattalanul, vagy kijárkálva, ám hangulatosan ihatod az itókádat. Ha úgy döntesz, hogy bemész, dekorált falak, bárpult és egy emelet fogad. Bent aztán biztos kedves támad majd játszani egyet, mert a bár minden egyes négyzetmilimétere ki van pingálva. A falak, az asztalok, az ajtók, sőt az itallap is... Az emeleten pedig több konzol áll a játékos kedvűek rendelkezésére.

csak egy átlagos asztal a BarCraft-ban
Bár én ezen esetben nem éreztem magam annyira lelkesnek, hogy próbálkozzak, nem unatkoztam - mert volt társaságom. De te sem fogsz, ha esetleg egyedül tévedsz be, mert hatalmas képernyőn figyelheted, mit játszanak a többiek, vagy akár ki is próbálhatod, ha vállalod mindenki előtt. Ha mégsem, akkor még mindig ott van a lehetőség egy jó kis társasra. :) Ezen felül több rendezvény is lebonyolításra kerül a Bar Craft bárok szervezésében, melyek közül vannak komoly események is, mint például League of Legends selejtezők.
nagymonitor, kockulás, szurkolás

Ha kedvet kaptál egy jó kis össznépi játékra, keresd fel a helyet a 1092 Budapest Ferenc körút 34. szám alatt, vagy a 1065 Budapest Bajcsy-Zsilinszky út 59. címen a BarCraft 2-t.

Facebookon is külön-külön elérhetően a bárok.

Következő állomásaim kicsit más irányt vesznek majd, boltokba foglak titeket elkalauzolni, addig is ha van bármi ötlet, hova érdemes benéznem, várom szeretettel.

Az erő legyen veletek
Mancodus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése