2016. július 9., szombat

Adventure Time - Élménybeszámoló első állomás: HammerTime Cafe és Kings ofWar

Rég nem hallattam már a hangom, ugye? Na, akkor most ismét magamhoz ragadom a szót. Az a különös helyzet áll fenn, hogy a júliusomat Budapesten töltöm. Miért fontos ez? Azért, mert így lehetőségem nyílik a főváros kockáinak fenntartott helyeket körbejárni. Az első állomásom pedig a HamerTime Cafe volt, ahol még egy jó kis terepasztalos játékra is vendégül láttak J


A kávézó az Üllői úton található, ahová segítséggel, de egész könnyen oda találtunk. Tegyük hozzá a történethez, hogy egy új kolleginával mentem, aki nem volt járatos a wargame-ek világában. Ahogy beléptünk, egyből kedvesen fogadtak bennünket és hamar neki is láthattam a játéknak. Terítéken a Kings of War nevezetű stratégiai terepasztal játék volt, melyet ezelőtt még nem próbáltam. A szabálykönyvet előtte persze átolvastam, illetve Warhammerrel már korábban volt szerencsém játszani, így annyira nem éreztem magam kezdőnek. Ami kérdésem felmerült, abban persze segítségemre voltak a kávézóban.


A Kings of War egyébként egy viszonylag gyors és egyszerű játék, míg ott voltam két kört lezavartunk. Az elsőben az esemény szervezője volt az ellenfelem – amit egyébként sikerült megnyernem. A második fordulót viszont elvesztettem, melyet kolléganőmmel játszottunk J Izgalmas volt mind két csata és két fajt is meg tudtam ismerni, az élőholt sereget és a káoszt.  A játékról túl sokat nem szeretnék írni, ahhoz azért nem vagyok elég profi. Nagy vonalakban annyit azért megemlítek, hogy a hősök képességei szerintem elég ötletesek. A játszható fajok még a törpék, orkok vagy elfek, stb. egyedi tulajdonságaik és képességeik nagyban színesítik a fordulók menetét. Hogy ne csak dobálózzak a véleménnyel, alátámasztani is tudjam, az élőholtak sikeres sebzés esetén egy életerőt automatikusan visszakapnak. S így lehet, hogy nagyokat tudott sebezni a káosz sereg a páncéltörésük miatt, azért szépen vissza tutdák szerezni a lesebzett életerőt.

 


S míg a küzdelem zajlott, a hely különleges meggyes sörét iszogattuk, jókat kacagtunk és beszélgettünk. Az külön örömmel tölt el, hogy egy olyan embernek is tetszett a játék, illetve a hely, aki eddig nem volt ebben ismeretes. Én biztosan visszatérek még, amíg a fővárosban tartózkodom, s ha szerencsém lesz, talán egy másik játékot is ki tudok így próbálni, ugyanis a kávézó azon felül, hogy különleges italokat, finom kávékat kínál, lehetőséget biztosít arra is, hogy JÁTSZUNK! :D Több társasjáték, makettek és szerepjáték is rendelkezésre áll. Lehet egyszeri alkalmas vagy hosszabb időre szóló „tagságit” kérni, melynek az ára egyébként levásárolható, de aki csak egy káosz csillaggal ellátott cappuccinora vágyik, annak is ott a helye.


Aki teheti és kedvet kapott, az megtalálja a kávézót a 1091 Budapest Üllői út 111 szám alatt. A kávézó hivatalos facebook oldalán pedig értesülhettek a megrendezésre kerülő eseményekről. Illetve látogassatok el a weboldalukra is még több információért.

A Kings of War szabáélykönyvét pedig itt éritek el.

S végül még annyi kérésem lenne, aki ismer még ehhez hasonló helyeket Budapesten, attól nagyon szívesen fogadom az ötleteket, hova éri meg ellátogatnom a közel egy hónapos „nyaralásom” alatt.

Jót ne halljak rólatok

Mancodus

2 megjegyzés:

  1. Szia :D
    BARCRAFT 1 & 2, ha még nem voltál persze

    https://www.facebook.com/barcraft2/?fref=ts

    itt a fészbúk linkjük ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm a tippet, előző héten az 1-et meglátogattam, fentebb ott a beszámoló is róla. Jó ksi hely volt :D

      Törlés