2015. szeptember 6., vasárnap

Nerdségek kicsiny boltja

Bár még csak szeptember eleje van, az idő hirtelen elég őszire fordult és köztudott, hogy innen már csak egy jó nagy köpés a karácsony. Az ajándékok beszerzését nem lehet elég korán kezdeni, ezért gondoltam még most, amikor van még időnk az ötletelgetésre, adok pár tippet.

Azt szögezzük le, hogy én annyira értek a rendeléshez, mint víziló a hímzésez...

Amikor Andort szeretném megajándékozni, mindig valami nerd ajándékon töröm a fejem, mivel hasznosat kap majd mástól, én olyat adok, amitől kisgyerek módjára rohangál fel alá a szobánkban :) Ilyenkor vagy képregényes vagy szerepjátékos cuccot kap, de honnan szoktam ezeket beszerezni?

Ha képregény rendelésről van szó, akkor a Kingpin Kiadó a tuti. Marvel és DC képregények sora megtalálható, bár sajnos a teljesség igénye nélkül. A megjelent sorozatok fel vannak tüntetve, viszont egyik másiknál azt kell tapasztalnunk, hogy nem beszerezhető. Ettől függetlenül néhány ezer forintért akár több új könyvvel és füzettel gazdagodhatunk. Csak ajánlani tudom, mivel igényes oldal, könnyű eligazodni, arról nem is beszélve, ha ez a kiadó nem lenne, nem igazán olvasnánk magyar nyelven amerikai képregényeket. A rendelési űrlap kitöltésénél azonban érdemes odafigyelni, mivel a kiszállítást illetően nem túl rugalmasak. Egész nagy értékben rendeltem és véletlenül elírtam az irányítószámot, a csomag visszaérkezett, melyről értesítést éppen kaptam tőlük e-mailben, de a nagy összeg és a beléjük vetett hitem ellenére is csak úgy küldték ki újra, ha elutalom a 600 Ft-os postaköltséget. Nyilván nem az összeg súlyosságával volt gondom, de azért... Ettől függetlenül, biztosan hozzájuk fogok fordulni a jövőben is. DE AZ BIZTOS, HOGY TÖBBSZÖR LEELLENŐRZÖM AZ ADATOKAT.

Spiderman Civil war Kingpin kiadásában

Aki képregényes - mesés vagy egyéb - jó minőségű figurát szeretne rendelni, annak a Fantasmania oldalát ajánlom nagy szeretettel. Egy kiváló minőségű Joker babát rendeltem, megfizethető áron az oldalról kb egy éve. A baba fantasztikus, tényleg nem gondoltam, hogy nekem is ennyire fog tetszeni. Andor mondanom sem kell majd kiugrott a bőréből. Nem csak a minőség miatt érdemes itt körbenézni, a választék is nagy. Több kategóriában válogathatunk és azokon belül is van választék bőven. Mire kitaláltam, melyiket akarom megvenni, sok idő telt el, így ide is biztosan vissza fogok még térni. A rendeléssel sem volt problémám, meg tudtam adni rendesen a címem és ahogy az utalás megtörtént, már kaptam is az e-mailt, hogy Joker jöttére 2-3 munkanapon belül számítsak Budapest felől délelőtti órákban. Szerencsére megadták a csomagszámot, így az első sikertelen próbálkozást követően - ugyanis délelőtt dolgozunk - átadták a postának a csomagot. Mi pedig boldogan vettük át a kedves postai nénitől, aki a csomagszámnak köszönhetően könnyen rátalált, hol kószál a Jokerünk. Amit még feltétlenül pozitív élményként osztanék meg, hogy a visszaigazoló e-mailben arra kértek engem, vásárlót, hogy egy fényképet készítsek, amikor kibontom a csomagot és küldjem nekik vissza, hogy egészen biztosak lehessenek benne, hogy nagyon örülök annak, amit kaptam. A képen természetesen Andor pózolt :)

Arkham Joker

Rendeltem ám Dead Ironman felsőket is. Egy fészbukos hirdetést találtam meg és mivel épp aktuális volt az ajándék választás, felvettem velük a kapcsolatot privát üzenetben. A Martyrs Clothing egyből reagált és készségesen elmagyarázta, hogyan működik náluk a rendelés. A póló nagyon tetszett, ezért megkértem őket, hogy szokásuk ellenére nekem most mégis küldjenek egy női trikót... Kérésemet nem utasították el, felvették a férfi póló mellé a nőit is és jelezték, hogy amint lesz elég rendelésük, csak akor gyártják le őket, azután pedig írnak egyből a további részletekkel. Ez gyorsan be is következett, ezért utaltam és vártam. A csomag azonban csak nem jött, így ismét felvettem velük a kapcsolatot. Közölték, hogy pénzt nem kaptak, ezért nem küldték a pólókat, mivel én akartam előre fizetni, de utána néznek hátha ők voltak balgák. A nap végére én is rájöttem arra, amit közöltek velem, sajnos nem érkezett meg az utalás. Miután ezt megbeszéltem velük, közöltem, utalok azonnal, ők pedig figyelték, mikor érkezik meg. Egyből jeleztek, és sos-ba indították a csomagomat, holott én bénáztam el a fizetést. Kérték, jelezzek, ha megkaptam és ezt követően is ők köszönték meg a vásárlást, én meg kértem sűrűn az elnézést a problémázásért. Nagyon pozitív volt, hogy ennyire közreműködtek, és ezt csak a pólók minősége fokozta. Imádjuk őket és utólag is megérte a sok bajlódást, amit zárójelben megjegyzek csakis magamnak köszönhetek xDDD

Dead Ironman egyenruha

Ahogy mondtam az elején, igazán béna vagyok a rendelések során, a DobranTeam rendeléseit éppen ezért nem én adom le. Ettől függetlenül, teljes lelki nyugalommal mondhatom azt el, hogy a Szellemlovas egy megbízható, jó és igényes oldal. A kockaszettem tőlük vettem, bár azt egy budapesti kiruccanásunk alkalmával személyesen. Az eladó hölgy igazán kedves és informált volt, de nincs gond a rendeléssel sem. Szorgosan gyűjtögetjük a pontokat, amiket a rendeléseink után írnak jóvá a vásárlói kártyánkra és ha szerepjáték könyvet, kártyajátékot vagy kockákat keresünk, egyből hozzájuk fordulunk. Futárszolgálatot működtetnek, akik a munkahelyi címünkre a megbeszélt időben, pontosan hozták ki a csomagunkat és adták át a portánkon. Mivel Andor rendelt, nem ütköztünk semmilyen nehézségbe.

Andor legendái társasjáték. Beszerezhető a Szellemlovas oldalán.

Olyan oldalról, üzletről nem szeretnék véleményt mondani, amellyel nem volt még személyes tapasztalásom, így a legfontosabbakat szedtem most össze, remélem lefedve az igényeket. Ha bármilyen kérdés merül fel, bármiben szívesen segítek, illetve jöhetnek egyéb javaslatok is!


Puszi
Manci

1 megjegyzés:

  1. http://www.annestokesshop.com/

    Csak azért, mert ő az egyik kedvencem, ha fantasy képekről van szó. :)

    VálaszTörlés